2010-11-09



Laburpena
Historio hau Alemanian azten da . Gure aita hil zenean arku bat eman zidan,eta,hor arazoa hasi zen. Nik Prim nahiz eta nire abentura, etxetik joan nintzen gau hilun eta
zakar batean otsoen oiluekin. Basotik joan nintzenean hontzak beldurtu zidaten bere begi gorriekin. Baina nik aurrera jarraitzen nuen. Orduan otso bat nire atxetik atera zen eta zuhaitz batera igo nintzen joan atre.
Ez naiz ongi gogoratzen baina... Alemanian!! agertu nintzen estae baterako azoka batean. Nik eta nire arkua saltokietan agertu nintzen, ori jakinda asteartea zen.
Orduan nire atzean hiru gizon arrapatu zidaten eta saku batean sartu zidaten .
Kupula moduko batean negoen eta esan zidatena niri askatzeko hauze zen:
-Nahi baduzu joan zure familiarekin, sobrebibitzeko pertsonak hil behar dituzu.
Sobrebibituko dut?,Nire familiarekin joango haiz?.
Iritzia

Nire ustez oso liburu interesgarria eta norbait animatzen bada irakurtzera ziur nago gustatukoo zaiola. Niri gehien gustatu zaidana izan da azokan agertzen denean eta bere etxetik joaten zenean. Baina ez zaidana gustatu sekuestratzen dionean eta ez bazuen egiten esaten zuena bere hil behar zuten. Nik liburu honek asko kostatu zait irakurtzea baina zoragarria iruditu zait.



Iñaki Sendón

1 comentario:

  1. Espero dut zuen gustokoa izatea animatu eta irakurri oso liburu interesgarria da.

    ResponderEliminar