2013-01-11


NUR ETA HAIZE ARROSA


Nur eta haize arrosaren egilea Toti Martinez de Lezea da eta Toti nurren kolekzio guztia idatzi du bederatzi liburuz osatutakoa, Argitaletxea erein da.
Nur bilduma bat du bederatzi liburukoa eta liburu guztiak oso politak dira baita zailak ulertzeko.
Nur eta haize arrosaren liburua ehun eta berrogeita hamabost orri ditu.
Nur eta haize arrosaren gaia da, Nurren urtebetetzea dela aititik nurri etxe txiki bat oparitu dio ohianean, sartzerakoan mugagabeko lurretan ateratzen da eta hango gnomo bat aurkitzen du, bere lagunekin eta berriro etxetxera doazte bazkaltzeko.
Nire iritziz liburu hau oso polita bain lehenengo partea ez da oso argi gelditzen. Liburua hau oso erraz irakurtzen da bederatzi hamahiru urteetara ahalkatzen dut.
Liburu hau nire etxean dut eta eskatzen badidazue nik oso gustora utziko dizuet.

            
DAVID OTEIZA VIDARTE .D.B.H 1.B
                                                                                                                                   
                                                       

No hay comentarios:

Publicar un comentario